Har ni lödspetsar till Stannol lödpenna?

Finns det extra spetsar till era lödpennor / lödkolvar (Stannol)?
Joachim Svärdh

Kommentarer

  • Hej, Joachim
    Tyvärr har vi inte detta i dagsläget, men vår ambition är att få in det i sortimentet framöver.
    Madeleine Kreatör
  • Hur har det gått med ambitionen? Kan ni annarsmhänvisa till någon som säljer lödspetsar till era lödkolvar?
    Helena Backius
  • Hej, Helena
    Vi har tyvärr inte fått tag på denna produkt och vet ej vart du kan hitta den. Jag skall informera inköpsavdelningen om denna förfrågan.
    Madeleine Kreatör
  • Hej och tack för svar!
    Så synd. Då får vi köpa våra lödkolvar någonannanstans. Det känns inte hållbart för miljön att inte bara byta ut den del som är trasig. Har ni tänkt byta till någon typ av lödkolvar med utbytbara spetsar?
    Vänliga hälsningar
    Helena Backius
  • Hej, igen
    Nu har jag glada nyheter från inköpsavdelningen. I januari får du hålla utkik på våra nyheter, då skall vi få hem reservspetsar till två av dessa tre lödpennor/kolvar från Stannol. Jag hoppas att du har möjlighet att vänta tills dess!
    Madeleine Kreatör