Lind åter i Stockholmsbutiken?

Hej, jag söker lind och undrar när det kan finnas i Stockholm?
Vänligen, Corinne

Kommentarer

  • Hej
    Det finns för närvarande inte i Stockholmsbutiken men det finns på huvudlagret. Om du vill kan du lägga en order i webbshoppen och välja leverans till Stockholmsbutiken i kassan. Det levereras då fraktfritt dit inom några dagar, uppge ditt mobilnummer så får du ett sms när varan finns på plats.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör