Limma fotopapper på trä?

Jag undrar vilket lim jag kan använda för att limma fotopapper på träbitar utan att fotot förstörs eller försämras - eller blir det svårt? Tack på förhand!

Kommentarer

  • Jag tror att du får bäst resultat med ett decoupagelack/lim
    Var noga med att stryka ett jämnt, tunt lager både på träytan och på fotots baksida, lägg ihop och pressa fotot mot träytan med någon typ av skrapa (funkar med ett plastkort). För extra skydd kan du lägga på ett lager av denna produkt på fotots framsida också. Decoupagelacket/limmet  finns även i en matt variant.
    Madeleine Kreatör