Leveranstid - ångra order - retur

Såg ej att det var lång leveranstid, kan man redan nu ångra ordern så den inte skickas, så jag slipper returnera varorna?
Orderdatum 200315
Mvh Åsa Nylund Vängbo

Kommentarer

  • Hej
    Det går om varorna inte är på väg. Kontakta kundtjänst på tel 0511-26767 så hjälper de dig.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Det går inte att komma fram på telefon, var vänder jag mig?
    Mvh Åsa
  • Hej
    Det var konstigt att ingen svarar men om du ger mig ditt kundnummer skall jag kontrollera hur långt din order kommit.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör