Hur får jag mina varor till en annan adress?

Jag jobbar som slöjdlärare och vill ha mina beställningar levererade till skolorna jag jobbar på. (Jo jag vet beställningar via Proceedo et c. - men våra inköpare har ju inte handlat upp hela ert sortiment vilket vi i bland behöver så jag handlar och betalar privat.) Nå åter till frågan - Hur får jag mina varor till skolan utan att behöva sitta i telefon? Jag jobbar dagtid med lektioner och har begränsad möjlighet att ringa under dagtid.

Kommentarer

  • Hej
    Fungerar det inte för dig att beställa i webbshoppen med skolans kundnummer? Du kan också skicka din beställning via Mail till order@slojd-detaljer.se
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör