Har ni klämlås till pärlade armband?

Se att ni har ett smyckeslås där man skjuter in sista raden av pärlor i låset. Har sett på bl a You Tube att det finns "klämlås" - alltså samma system som på ert smyckeslås men att man klämmer ihop låset istället. Ser inte att ni har något sådant lås - är det ev något ni kan ta hem till försäljning?

Kommentarer

  • Detta är ingenting vi har för tillfället, men vi kollar på det. Det kan hända att det dyker upp i sortimentet framöver, nu när vi vet att det finns en efterfrågan.
    Madeleine Kreatör