Långvarigt fel med kortbetalning

I flera dagar har det inte gått att handla med kort. Det är INTE Dibs fel. Det funkar på andra webshoppar

Kommentarer

  • Hej
    Vi har inte fått några felanmälningar tidigare om att kortbetalning inte fungerar varken från Dibs eller andra kunder. Vi vill givetvis hjälpa dig med detta så jag föreslår att du kontaktar ansvarig för kortbetalningar hos oss. Ring Jörgen Svensson på tel 0511-26764 eller jorgen.svensson@slojd-detaljer.se så hjälper han dig.
    Mvh
    Marianne Medin

    Marianne Kommunikatör
  • Jag tror det var problem med browsern. Det har varit andra mysko beteenden med den under den sista tiden. När vi bytte till en annan löste sig dessa problem så nästa gång jag ska beställa så funkar det kanske. Vi får se.
  • Fungerar ej! Vilket krångel att beställ här, det blir finito nu.
  • Hej
    Vi är väldigt ledsna för problemet med kortbetalningar som varit till och från en längre tid.
    Inom någon vecka lanserar vi vår betallösning tillsammans med Klarna och hoppas då att problemen då kommer att vara lösta. Vill du ha hjälp med dagens betalningsproblem, kontakta Jörgen Svensson på tel 0511-26764 så hjälper han dig.
    Mvh
    Marianne

    Marianne Kommunikatör