Hur mycket ljus släpper er lampskärmsplast igenom?

Hej, jag undrar om lampskärmsplasten släpper igenom ljus? Jag köpte lampskärmsplast på Selfmade, och den är helt ogenomskinlig. Jag vill att det ska lysa genom skärmen.
Låtta Skogh

Kommentarer

  • Hej, Låtta
    Här  hittar du bilder på hur man gör en veckad skärm av vår lampskärmsplast. Vår plast är vit, men som du ser på bilderna så släpper den igenom lite ljus. Om det är tillräckligt för dig, får du avgöra, genom att titta på bilderna, eller om du har möjlighet att komma till någon av våra butiker och kika på den där.
    Madeleine Kreatör