Lamifix eller Kristallplast?

Är lamifix och kristallplast samma sak?
Annars skillnaden, dvs vad kan man använda de olika plasterna till?

Kommentarer

  • Lamifix är en transparent, fixerbar, avtorkningsbar strykfolie.Till tygkorgar, toalettväskor, väskor, tabletter och andra hobbyarbeten. Avtorkningsbar, men kan inte tvättas. Lamifix pressas fast med strykjärn, torr värme, på den blanka sidan. Vad kristallplast är för någon har vi tyvärr ingen kunskap om.
    Madeleine Kreatör