Är lagningslapparna vattentäta?

Hej jag undrar om Lagningslapp, svart 10x20 cm. Art.nr 4175-1007 är 100% vattentät? Jag skall laga ett MC regnställ.

//Andreas

Kommentarer

  • Hej
    Det är tveksamt att den fungerar att laga ett mc ställ med då min gissning är att det är i ett kraftigare material. Denna är en lagningslapp av tunn nylon. Leverantören säger att den kan användas att laga regnkläder med så den borde vara vattentät men det är inget vi har testat.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör