Kan ni lägga undan en produkt åt mig?

Hej, jag undrar om ni kan lägga undan en produkt tills i morgon i butiken i Stockholm? Det gäller Painting by numbers, Hund med koppel. Mvh/Hanna Thapper

Kommentarer

  • Ring till kundtjänst 0511-26767, de har lagersaldon och kan meddela Stockholmsbutiken så de lägger undan.
    Madeleine Kreatör
  • Hej
    Ett mail har skickats till Stockholmsbutiken, vi återkommer när vi fått besked från Stockholm. Det finns ett fåtal i lager så det är lite osäkert.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej
    Den är nu undanlagd till dig så du är välkommen in i butiken och hämta när det passar dig.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör