Läderrem i metervara?

Hej,

Jag är på jakt efter läderrem som är 25mm men helst 30mm breda i brunt slät läder. Dessa ska vara 250cm långa. Vilken artikel är detta?
Ska ha två stycken och till dessa så ska jag även ha två ringar som jag kan spänna läderremmen så den går ihop och kan regleras, vilka ringar passar då?

Mvh
Anton

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har denna läderrem, 25 mm bred i brunt med skarvar som säljs per meter. Om jag förstår dig rätt behöver du även Rullsöljor (25x30/3,4 mm) så du kan spänna och reglera remmarna.

    Lycka till!
    Caroline Marknadschef