Vilken bredd har läderremmarna?

Vad är det för bredd på era läderemmar? De är ca 130 långa och man kan välja tjocklek, men det står inte hur breda de är. Jag letar efter en rem utan skarv som är 40mm bred

Kommentarer

  • Hej
    Våra läderremmar utan skarv finns i 130 mm längder i svart, brunt, Cognac och naturell. Alla finns i bredderna 25, 30, 35 och 40 mm. Du väljer bredden med pilen efter antal.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör