Har ni läderrem till koppel?

Hej!

Jag ska göra ett läderkoppel och behöver då en ca 4-5 mm tjock läderrem på 2 m. Kan jag köpa det hos er? Med tanke på att hundar kan dra en del så ska det tåla belastning också.

/Frida
Frida

Kommentarer

  • Hej, Frida
    Den enda läderrem vi har utan skarvar är denna. Den är cirka 2,5 mm tjock och kanske för tunn för dig?
    Madeleine Kreatör
  • Hm ja jag skulle tro det. Förlsag på vart man får tag på tjockare remmar?
    Frida
  • Där har jag tyvärr inget att komma med....
    Hoppas att det löser sig!
    Ha en trevlig helg!
    Madeleine Kreatör