Vilket läderband skall jag använda?

Hej !
Jag söker ett läderband för att reparera ett antal stolar. Sitsen består av korslagda läderband.
Dimensioner 5-6 mm x 3-4 mm och i vit färg, samt mycket hållbart
Har ni något som passar ?

Kommentarer

  • Det närmaste vi kommer i dimension är råläderrem som är ca 3x3 mm. Vi har ingen vitmålad läderrem, men råläderremmen finns naturell, du kan måla den med ​lädertäckfärg.​​​
    Madeleine Kreatör