Vilket läder skall jag använda till läderarmband?

Hej,

Vilket läder föreslår ni för bredare armband, någon i stil med de på bilden, och även bredare

Och vad skulle vara ett bra starter pack med utrustning som man kan behöva
Tobias Roos

Kommentarer

  • Hej, Tobias
    Läderremmar i olika bredder är perfekt till detta, bredare lädarrem hittar du här.
    Vad du behöver för verktyg och tillbehör beror väldigt mycket på vilken modell du skall göra. Vi har många inspirerande förslag här. Skrolla ner så hittar du flera modeller på armband i läder.
    Lycka till!
    Madeleine Kreatör