Finns Kvistborren i större diameter?

Hej jag söker en kvistborr med diameter 90mm kan ev ha intresse av fler storlekar från 50mm och uppåt och jag undrar om ni via er leverantör har möjlighet att få fram sådanna och vad den skulle kosta  eller om ni har nått tips vart jag kan söka  MVH Olof

Kommentarer

  • Hej,
    Vi kan erbjuda kvistborr 90 mm för 480 kr per styck.
    50, 55 och 60 mm har vi som ordinarie lagervara, Kvistborr 8893-, vi kan också anskaffa 70 och 80 mm om du önskar det.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Tack Marianne för snabt svar jag kanske också kommer att behöva ännu större borr ev 110mm och kanske ännu större, finns det att köpa också om så blir fallet mvh Olof

  • Hej
    Tyvärr, 90 mm är det största storleken. Men vi har en hålsåg som är justerbar 45-130 mm, den kanske kan fungera för det du skall göra? Hålsåg 6516-000.
    Mvh
    Marianne

    Marianne Kommunikatör
  • Hej Marianne tack igen fins det ett artikel nr på 90mm borr? Hålsåg funkar inte i detta fall mvh

  • Hej
    Nej det finns inget artikelnummer eftersom det inte är en lagervara. Om du beställer andra varor samtidigt på webben kan du skriva beställningen på denna vara i meddelande rutan. Skriv att det är kvistborr 8893- men i storlek 90 mm och att du fått en prisuppgift av mig. Alternativt maila din order till order@slojd-detaljer.se

    Välkommen med din beställning.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör