Hur får jag reda på mitt kundnummer?

När jag skulle registrera mig stod det att jag redan var registrerad. Men jag kan inte hitta mitt kundnummer. Var kan jag hitta det?
Mvh
Frida Isaksson

Kommentarer

  • Hej,
    Vi håller just nu på att omarbeta vår inloggning men som det är i dagsläget behöver du ha ditt kundnummer om du redan är registrerad hos oss. Det får du enklast tag i genom att kontakta vår kundtjänst på order@slojd-detaljer.se eller 0511-26767.
    Caroline Marknadschef
  • Behöver mitt kund nr - NU
    Ingegerd Sannsell
  • Hej Ingegerd. Ditt kundnummer är 104106745
    Caroline Marknadschef