Har ni krympplast för utskrift?

Hej!
Kommer ni få in mer krympplast ark för utskrift snart? Jag är på jakt efter detta, och såg att ni haft det förut.

Kommentarer

  • Hej,
    Dessvärre är det inget som i dagsläget är påväg in i vårt sortiment igen men jag har meddelat inköp att du efterfrågat det. Det vi har i ark är endast sådant som du kan rita på för hand. Hela vårt sortiment av krympplast hittar du här.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef