Kan jag beställa en vara som är tillfälligt slut och få den restnoterad och skickad fraktfritt?

Hej! Jag undrar när ni får in artikeln 7015-0000, kronljushållare? Kan jag redan nu lägga en beställning tillsammans med andra artiklar och räkna med att ni skickar dom som rest fraktfritt när dom kommer in? /Mvh  Annika  B

Kommentarer

  • Hej,
    Vi gör allt för att ha alla varor på lager, men tyvärr kan någon vara ta slut ibland. Så är det dessvärre för tillfället med kronljushållare 7015- och de beräknas inkomma i mitten av november.

    Vi restnoterar om värdet av de varor som inte är i lager överstiger 300:-, och om varan beräknas inkomma inom rimlig tid. Varorna leveransbevakas åt dig och sänds senare utan fraktavgift. Om du önskar kan du avbeställa eller komplettera din restorder. Om varornas restordervärde understiger 300:- ber vi dig nybeställa. Tänk på att du alltid kan komplettera din restorder med flera varor utan att någon extra fraktkostnad tillkommer. Om någon av beställda varor är slut i lager och beräknas beräknas inkomma inom 5 dagar inväntas dessa innan leverans sker.

    Mer info hittar du i våra köpvillkor.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef