Säljer Slöjd-Detaljer kopparstänger?

Jag söker stångmaterial i koppar. Både typ plattjärn2, fyrkantigt, massivt runt och rör. Har ni detta? Hittar inget på hemsidan. Om inte, vet ni någon som har.
Torgny Widhja

Kommentarer

  • Hej, Torgny
    I dagsläget har vi inte detta och jag vet tyvärr inte någon som har det heller, kanske du kan kontakta någon loka plåtslagare eller rörmokare?
    Jag skall skicka frågan vidare till inköp, så får vi se vad som kan hända i framtiden.
    Madeleine Kreatör