Hur ändrar jag skola på mitt konto?

Hej,
Jag har redan ett konto hos er, men har bytt skola. Hur ändrar jag skola?

chris styrmo

Kommentarer

  • Hej,
    Om du vill ha ett konto på den skola du arbetar på tillhör kontot skolan, du kan därför inte ändra skola på det konto du redan har utan får registrera dig på nytt på din nya arbetsplats.
    • Klicka på "Registrera dig" längst upp till höger på startsidan.
    • Välj kategori.
    • Skriv in uppgifter och klicka på knappen "Registrera dig".
    • Följ sedan instruktionerna i mailet som kommer till den e-post man registrerade. Glöm inte titta i skräpposten så mailet inte hamnat där.
    Gå sedan in på ditt föregående konto och ändra uppgifterna till din efterträdare, alt. ta bort dina uppgifter.

    Om det redan finns en administratör på din nya skola kan du be hen att lägga till dig.
    • Gå till fliken "Redigera användare"
    • Fyll i din e-postadress.
    • Du som är ny användaren får ett e-post meddelande skickat till sig med en länk för att bekräfta registrering.
    • Därefter får man ytterligare ett e-post meddelande med användaruppgifter.
    Kan man registrera sig på flera kundnummer med samma e-post?
    Ja.
    • Klicka på "Registrera dig" för att skapa ett nytt konto.
    • Skriv in uppgifter och klicka på knappen "Registrera dig" längst ner.
    • När man tryck på knappen "Registrera dig" så får man upp ytterligare fält där man kan fylla i det kundnumret man vill registrera sig på samt lösenordet på den första registreringen.
    Detta för att koppla ihop e-postadressen på flera kundnummer så att man slipper ha fler inloggningsuppgifter. Därefter kommer alltid frågan vilken kund man vill logga in på och man har samma lösenord oavsett vilket kundnummer man vill använda.

    Behöver du hjälp eller har frågor går det självklart bra att kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se

    Marianne Kommunikatör