Hur får jag som ny lärare egna inloggningsuppgifter till skolans konto?

Hej
Jag har textilslöjden på Norra Skolan i Motala. Det kontot stod på den tidigare textilläraren. Jag skulle behöva egna inloggningsuppgifter till det kontot.
Kan ni hjälpa mig med det?

MVH
Sissel Blom

Kommentarer

  • Hej
    Du behöver ha ditt kundnummer, så kan du lägga upp en egen användare på samma kundnummer. Har du det sedan tidigare? Annars, kontakta kundtjänst på order@slojd-detaljer.se, tel 0511-26767 eller på chatten så hjälper de dig.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör