Hur loggar jag in på mitt konto?

Hej!
Jag har ett registrerat konto på mailadressen kajsa.bjorner@nacka.se, men när jag ska logga in står det att jag inte har någon registrerad användare och måste skapa ett konto. När jag försöker att skapa ett konto står det att jag måste skriva in ett kundnummer. Vilket är det?

Vänliga hälsningar Kajsa
Kajsa Björner

Kommentarer

  • Hej, Kajsa
    Om du har ett konto hos oss men ingen inloggning på webben går det enkelt att du skapar ett konto på webben. För att koppla ihop med uppgifterna vi har på dig behöver du ditt kundnummer. Saknar du det hjälper kundtjänst dig att ta fram det via telefon 0511-26767.

    Madeleine Kreatör