Är toppen på de längre knivbladet är avhärdat?

Hej! Jag undrar om toppen på de längre knivbladet är avhärdat, dvs att det är mjukare än resten av knivbladet? Ska slå en knopp i handtaget.

Kommentarer

  • Hej,
    Denna uppgift behöver vi kontrollera med vår leverantör. Vilket artikelnummer gäller det?
    Caroline Marknadschef
  • Det handlar om Moraknivblad Classic
    Art.nr 4625-2370.
  • Tack! Då ska vi kolla med leverantören och återkommer så snart vi har fått svar.
    Caroline Marknadschef
  • Hej igen,
    Vi har kontrollerat med vår leverantör Morakniv och på deras knivar är ingen del ”avhärdade”.
    Caroline Marknadschef