Vad använder man för att klä om stolen?

Hej!
Jag ska klä om några stolar och behöver ny vaddering till dem.
Jag funderade på att köpa polyeter av er att ha som dyna och då undrar jag vad som är bäst att köpa att ha mellan polyetern och möbeltyget? För att lättare runda ner kanterna?
Är det fiberfill Art.nr 8734-5523 man kan använda då? Som man kan klippa ut ett sjok att spänna över polyetern? Eller är något annat material bättre?

Kommentarer

  • Hej
    Detta är en fråga för våra kreatörer men de har tyvärr semester. Men du kan absolut använda fiberfill du kan också använda gråvadd. Vill du lära dig lite mer om hur man kläd om möbler kan jag rekommendera boken 5336-
    Lycka till.
    //Marianne
    Marianne Kommunikatör