Vad för skinn kan jag använda för att klä en sadel till mc/moped?

Hej! Har Ni någon bit som är typ 40*50cm som kan användas till att klä en sadel?
Magnus Andersson

Kommentarer

  • Hej, Magnus
    Jag förmodar att du skall klä om din sadel med ett skinn/läder. En bit oxhud, framdel som är cirka 50 x 50 cm och 2,5 mm tjockt är det bästa alternativet jag har till dig. Vill du ha ett mjukare och inte så stelt skinn, så är det detta möbelskinn som är det minsta jag har.
    Madeleine Kreatör