Katalog

Hej, jag skulle gärna vilja ha er senaste katalog i pappers format.
Vänliga hälsningar

Roland Hansson
Zackesväg 413
97592 Luleå
Kammensiw@ gmail.com

Kommentarer

  • Vi skickar en katalog till dig snarast. Under tiden kan du bläddra i våra kataloger online ​här​​​
    Madeleine Kreatör
  • Vänligen skicka omgående Er senaste katalog

  • Vi skickar en katalog till dig snarast. Under tiden kan du bläddra i våra kataloger online ​här​​​
    Madeleine Kreatör
  • Hej!
    Min far i karantän - ihärdig hantverkare - önskar en katalog i pappersformat.
    Kan ni ordna det så blir vi jätteglada!

    Mvh Kerstin
  • Hej
    Skicka hans namn och adress till order@slojd-detaljer.se så ordnar vi det. Det tar dock några veckor innan han får den.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • hej skulle ni kunna skcicka katalog till mig

    Felicia broberg
    Lilla hemmeströ 472
    28162 Bjärnum

  • Det skall vi ordna till dig.
    Madeleine Kreatör