När kommer karvsnittkniven i lager igen?

Hej,

när tror ni att ni får in Morakniv Karvsnittskniv 122 på lager igen?

MVH/ André
André de Flon

Kommentarer

  • Hej,
    Dessvärre är det stora leveransproblem på grund av att tillgången av laminatstål är mycket begränsad för tillfället. I bästa fall har vi Karvsnittskniven i lager igen strax före jul men som du säkert förstår är det inget vi kan garantera. Vi beklagar verkligen detta! Bevaka gärna produkten (klicka på Bevaka knappen på produkten och fyll i din mailadress) så får du ett mail så fort den finns åter i lager.
    Caroline Marknadschef