Har ni karbonpapper?

Har ni karbonpapper? Om inte, varför då?
Ni säljer intarsiasågar och sågblad till intarsiasågar, men inte karbonpapper som man också behöver.
Kan ni börja sälja det?

Rebecka Bebben Andersson

Kommentarer

  • Caroline Marknadschef
  • Det är inte samma sak. Ett karbonpapper kan jag använda till att överföra en teckning med. (Som i såna gamla kvittohäften när texten man skriver hamnar på flera sidor samtidigt)
    Rebecka Bebben Andersson
  • Vi har fram tills nu inte haft någon leverantör som kan förse oss med karbonpapper, därför har vi inte det i sortimentet. Men nu har vi en leverantör som i dagarna tagit in det i sitt sortiment vilket gör att vi har möjlighet att köpa in produkten. Vi inväntar ett varuprov för att testa att produkten håller rätt kvalité och efter det så kommer vi lägga in produkten i vårt sortiment. Beräknar att vi kan få leverans mitten Januari.
    Peter VD
  • <3
    Rebecka Bebben Andersson
  • 10 månader senare kan jag fortfarande inte hitta produkten i ert sortiment!

    Jonas Lundgren
  • Hej,
    Tyvärr har det varit leveransproblem av produkten och vi har fått kika på en annan leverantör. Jag har fört önskemålet vidare till inköp som jobbar på en lösning. Vi beklagar detta!
    Caroline Marknadschef