Kan man tvätta polyeter?

Hej!
Jag har precis köpt er artikel 8592-0000, polyeter 5mm. Jag ska använda den till en slags dyna som jag kommer behöva kunna tvätta. Kan jag tvätta den med polyetern i?

Kommentarer

  • Hej,
    Polyeter 8592- går att tvätta i lågtemperatur men det är främst torkningen som är problemet då det kan vara svårt att få den helt torr. Vi rekommenderar därför inte tvätt.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline

    Caroline Marknadschef