Vilken pendel och visare ska jag använda?

Hej!
Jag har varit i kontakt med chat och blivit hänvisad hit. Jag har ett amerikaur som åtgärdats av en urmakare flera gånger men nu har den stannat igen. Jag funderar på att sätta in ert kvartspendelverk (129:-) visare 45:- och en pendel. Er ena pendel är för kort och den andra har för stor "platta". Kan jag få en längre arm (centrumavståndet mellan visarfäste och pendelfönstret är 335 mm. Några andra synpunkter?
Med vänlig hälsning
Stellan Sundler

Kommentarer

  • Hej,
    Om jag förstår dig rätt så vill du ha den långa armen som är 400 mm art.nr 3772 med den lilla linsen art.nr 3771. Du kan kapa längden på armen till den längd du vill ha men tyvärr kan dessa två inte kombineras då arm och lins inte säljs var för sig. Du måste då tyvärr köpa en av varje.
    Mvh Marianne
    Marianne Kommunikatör