Kan jag hämta mitt paket på ett annat utlämningsställe?

Kan jag hämta mitt paket på ett annat utav PostNords utlämningsställe?

Kommentarer

  • I transportörens egen app kan man själv välja att byta utlämningsställe. Man får då själv stå för eventuell kostnad.

    Vid ytterligare frågor kring leverans kan alltid kundtjänst hjälpa till. De nås på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se
    Caroline Marknadschef
  • Kan jag välja utlämningsställe för min leverans? bor 500m från
    Öresundslivs i Limhamn som har utlämning för Postnord
    tacksam för svar

  • Hej
    Ja det är inga problem! Via fraktväljaren i kassan kan du själv se och välja det utlämningsställe som passar dig bäst.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör