Kan jag hämta mitt paket direkt på terminalen?

Kan jag hämta mitt paket direkt på Schenkers terminal?

Kommentarer

  • Vill man hämta sitt paket, själv eller via bud, på Schenkers terminal måste Schenker ha fått ett skriftligt godkännande av oss. Kontakta därför oss på kundtjänst för ett godkännande. Godkännandet sänds direkt till Schenker och vi måste därför veta på vilken terminalen paketet ska hämtas. Legitimation krävs och bud måste visa bådas leg.

    Kan man få paket som sänts med Schenker levererat till ett utlämningsställe?
    Anledningen till att paketet är sänts till en terminal istället för ett utlämningsställe är att utlämningsställena inte tar emot paket som är längre än 1,5 meter. Så tyvärr går det inte att få det levererat till utlämningsstället.

    Vid ytterligare frågor kring leverans kan alltid kundtjänst hjälpa till. De nås på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se
    Caroline Marknadschef
  • Jag kan inte se var i Stockholm jag kan hämta min beställning! Bor i Solna och det finns flera utlämningsställen där. Hur väljer jag någon?
  • Hej,
    Om du inte har fått något meddelande från transportören kan du ringa vår kundtjänst på tel 0511-26767 så hjälper de dig.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Finns det utlämning i norrtälje
    Mvh cenneth
  • Hej,
    Vid frågor kring leverans och utlämningsställe var god och kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig direkt. De nås på 0511-267 67 eller order@slojd-detaljer.se
    Caroline Marknadschef