Kan jag betala mot faktura på webben?

Hej.

Jag har precis lagt upp företaget jag jobbar för som kund och skulle behöva beställa lite saker.
Tar ni betalt via faktura då jag enbart kan se kort och klarna när jag kommer in på min varukorg och går vidare där.
Företaget heter DKD Design (Kvik Halmstad).

Tacksam för ett snabbt svar.

Mvh
Kenneth Fjellström
Lageransvarig
Kvik Halmstad

Kommentarer

  • Hej Kenneth,
    I kassan väljer du Företag/Organisation och sedan när du lagt in ditt organisationsnummer längst ned kan du välja faktura som betalsätt genom Klarna.

    Caroline Marknadschef