Hur skapar jag ett nytt konto?

Hej

Jag försöker skapa en användare för min skolas räkning men efter det att jag skrivit in alla uppgifter på "Skapa Konto" så fastnar jag och kommer inte vidare. Den står bara och tuggar och inget händer. Hur ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej Christer,

    Det låter inte bra! Dessvärre kan jag inte hjälpa dig utan mer information. Jag får be dig kontakta vår webb-ansvariga Carina så ska hon hjälpa dig reda ut problemet. Du når henne på 0511-26763 eller carina.soderqvist@slojd-detaljer.se

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef