Vilket porslinsborr passar till kakfatshandtaget?

Hej, jag funderar på att köpa kakfatshandtaget Art.nr 7816-1194 vilken porslinsborr ska jag då köpa för att montera ihop den? Kan man göra endast två våningar?

Kommentarer

  • Detta porslinsborr Skall du använda när du skall borra lagom stora hål i porslins-delarna till ett kakfat. Du har en bottenplatta och sedan två "våningar". Vill du "bygga" en våning till, så får du köpa en fp med kakfatshandtag till och använda en "pinne" ur denna. Tänk på att ju högre du bygger, ju större måste din bottenplatta vara för att det skall bli stadigt.
    Madeleine Kreatör