Hur gör jag en magnettavla till mitt integrerade kylskåp?

Hej,

Jag har en integrerad kylskåp och jag undrar om stålplåt. Vad är för något och hur fungerar det?Jag vill gärna ha magneter på min kylskåp men det går inte just nu. Går det att sätta någon magnettavla?

Hälsningar,
Sofia
Sofia Stamouli

Kommentarer

  • Hej, Sofia
    Vår galvaniserade stålplåt är magnetisk, så denna kan man använda som en yta som magneter fäster emot.

    Madeleine Kreatör
  • Hej, tack!

    Hur går det att montera i en integrerad kylskåp?

    Hälsningar,
    Sofia
  • Det beror ju på vad det är för material/tjocklek på skåpsfronten. Limma eller skruva, skulle jag gissa på, men samtidigt vill man kanske inte "förstöra" skåpets front.

    Madeleine Kreatör
  • Om man inte vill "förstöra" skåpets front, hur kan man göra?
    Sofia
  • Det har jag tyvärr inget bra svar på, Sofia. Kanske kan du försöka hitta en annan yta i köket, där man kan sätta fast en magnetisk plåt. Ledsen att jag inte kan hjälpa dig mer.
    Önskar dig en trevlig fortsättning på dagen.
    Madeleine Kreatör