Hur ramar man in en en oljemålning gjord på en duk från canvasblock?

Hanna Sandberg

Kommentarer

  • Hej, Hanna
    Du har två alternativ. Antingen så spänner du upp duken på en så kallad kilram, som du köper i delar. Tyvärr har inte vi detta i vårt sortiment. Det vi har är plywood i olika tjocklekar, som du kan limma upp duken på och sedan sätta en snygg ram på. Limma med ett bokbinderilim.
    Lycka till!
    Madeleine Kreatör