Vad har jag för kundnummer?

Försöker logga in, finns inte som användare kontrollera e-postadressen, står det.
Försöker jag skapa konto, kunden finns redan registrerad ange kundnummer, står det då.
Vet inte mitt kundnummer.
Jag behöver byta e-postadress.
MVH Ingela

Kommentarer

  • Hej
    Jag ber om ursäkt att det kan vara lite krångligt att registrera sig som användare men om du kontaktar kundtjänst på order@slojd-detaljer.se eller 0511-26767 så hjälper de dig med vilket kundnummer du har.
    När du väl har registrerat dig skall det fungera utmärkt och du kan se dina tidigare order, ändra adress m.m.
    Marianne Kommunikatör