Hur skapar jag en inloggning till en befintligt skola?

Sjöviks Folkhögskola har ett kundnummer, och en inlogg till hemsidan som jag inte vet.
Kan ni hjälpa mig? Behöver köpa material till skolan
Sara Abrahamsson

Kommentarer

  • Hej,
    För att skapa en egen inloggning till skolan behöver du skolans kundnummer. Kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper de dig med vilket kundnummer ni har.

    Du kan sedan registrera dig med din mailadress på webben. Glöm ej välja kundtyp Skola/omsorg/förening. När du sen trycker på "Registrera dig" knappen längst ner så kommer vi fråga efter kundnummer och du uppger då skolans kundnummer. Skapa inloggning för en befintlig skola kan vara lite knepigt så får du inte ordning på det kan du även kontakta Carina på 0511-26763 så hjälper hon dig direkt.
    Caroline Marknadschef