Inköp slöjd Stockholm

Hej Slöjddetaljer! Eftersom ni inte är upphandlade i Stockholms stad -Agressosystemet, måste jag/vi sluta handla hos er. Finns det något sätt att ändå genomföra köp hos er med typ fråga om offert för en beställning? Vill gärna fortsätta handla hos er.
Tobias Rydström

Kommentarer

  • Hej Tobias,
    Vad roligt att du vill handla av oss!

    Självklart ska vi hjälpa dig med det. Vi har många kunder utan avtal eller låsta till div. inköpssystem som istället mailar in sin order till order@slojd-detaljer.se för offert.
    Varmt välkommen att höra av dig.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline

    Caroline Marknadschef