Ingår brickor till kopparnit?

Hej.

Jag undrar om det ingår brickor till kopparnitarna eller om man kan köpa till sig dessa? Artikel nummer 2212-8217 samt 2212-8222

Vänlig hälsning

Måns Englund

Kommentarer

  • Hej
    Nej det ingår inga brickor utan är endast niten. Tyvärr har vi heller inga brickor i koppar i sortimentet, endast förnicklade.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör

  • Är det inte meningen att användas med nitbrickor?
    Jag har just fått leverans i flera storlekar, och till min förvåning medföljde inga brickor.
    Hur är de i så fall avsedda att användas?
  • Hur är de i så fall avsedda att använda? Jag fick just leverans i flera storlekar och fann till min förvåning att det inte medföljde brickor. Och nu finner jag att ni inte ens har brickor till dem.
  • Hej
    Det behövs inga brickor.
    Här finns en beskrivning om hur man gör med det verktyg vi säljer till men det går säkert på samma sätt om du har något annat verktyg. Beskrivning
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Tack för svar. Att döma av huvudets marginellt större diameter, får jag då anta att de mer är avsedda för sammanfogning av metallskivot än tex läder el trä!?
  • Hej
    Ja dessa nitar är endast avsedda att nita i metall.
    Vill du ha lädernit hittar du det här det finns ett antal olika sorter. Till trä har jag aldrig hört att man använder nitar, kan det vara centrumtapp du behöver?
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej,
    Jag var helt enkelt ute efter en klassisk kopparnit för användning till framför allt läder och trä. Tyvärr framgick varken vad niten var ämnad till för material eller vad den inte var ämnad för.
    Och jo då, klassiska nitar med bricka används och fungerar utmärkt till trä.
    Men tyvärr så icke fallet för dessa nitar.
  • Hej
    Jag ber om ursäkt för att vi varit otydliga. Du kan givetvis returnera produkten.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör