Har ni skruv till enhylla med läderremmar?

Hej,
Jag vill göra en simpel hylla med läderremmar som konsoler men behöver någon träskruv som är relativt snygg.Har ni något liknande dessaskruvar? Alternativt någin annan lösning?
Mvh,
Sam

Sam Henriksson

Kommentarer

  • Tyvärr har vi inte exakt en sådan här skruv med "lock". Vi har denna insats att sätta över en maskinskruv på en låda, men det kanske inte hjälper dig hela vägen?
    I denna Inspiration kan du se hur vi har löst detta problem, genom att sätta en öljett i läderremmens ände och sedan en krok på väggen och hängt upp hyllan på dessa.
    Madeleine Kreatör