Hur syr jag fast tygmärken på min skinnväst?

Jag ska sy fast broderade tygmärken på min mc skinnväst och vill veta vad jag behöver för "verktyg"
M.v.h
 Lasse Zetterström

Kommentarer

  • Jag skulle först fästa märket mot västen med vliesofix , som är ett dubbelhäftande mellanlägg. Detta sitter ordentligt, men vill man ha en dekorsöm eller ett extra hållbart resultat kan man sy fast märket runt om med tråd och skärnål . Du kan också behöva en syl för håltagning, där inte skärnålen går igenom.
    Madeleine Kreatör