Välkommen till Fråga Slöjd-Detaljer!
Här kan du ställa frågor om ditt kreativa projekt och våra produkter. Vi hjälper dig från idé till färdigt resultat och guidar genom skapandets värld. Våra kreatörer och andra kunniga ger dig svar.
Om du har frågor kring ditt köp, vår ehandel eller våra butiker hänvisar vi dig istället att söka svar under Frågor och svar eller kontakta vår kundtjänst direkt på order@slojd-detaljer.se
Hos Slöjd-Detaljer finns allt som behövs för eget skapande! Hos oss kan du hitta material för att tälja och måla till att sticka och pärla. Självklart har vi även en massiv inspirationsdel där du via steg-för-steg guidas genom projektet och enkelt kan handla det du behöver. Med 4 fysiska butiker i Sverige och e-handel i Sverige, Norge, Finland och Danmark - som alltid har öppet, hjälper vi dig förverkliga ditt projekt! Välkommen till vår kreativa värld!
Öppettider kundtjänst
Måndag-Torsdag 8.00-18.00
Fredag 8.00-16.00
Aftnar och helgdagar stängt, dag före helgdag samt vecka 26-31 är öppettiderna 8.00-16.00
Jag vill ha dem till adressen i stugan: Lövåsvägen 3, 84599 Ljungdalen! Hur jag än försöker vill det bara skickas till hemadressen. Där finns ingen sen ca 2 mån tillbaka.
OM jag inte kan få den hit till Ljungdalen, måste jag avbeställa ordern.
Vänligen
Kersti Leufvén
,Lövåsväg 3
84599 Ljungdalen
Hemmaadress, Vinkelgat 6B, 84331 Bräcke
Om du vill ha varorna levererade till en annan adress än din folkbokföringsadress måste du välja betalsätt kort, faktura fungerar inte.
Mvh
Marianne
Mitt kort fungerar inte i min dator. Däremot kan jag ta ut kontanter!
Alltså måste jag avbeställa min order!
Vänligen
Kersti Leufvén
Du kan också välja alternativet postförskott om du vill ha din order levererad till annan adress än din folkbokföringsadress, men faktura går tyvärr inte.
Jag makulerar den order som finns på dig för leverans till din hemadress, så får du gå in och göra en ny beställning om du har möjlighet att välja ett annat betalsätt.
Mvh
Marianne