Hur kommer jag i kontakt med kundtjänst?

Jag har ett känsligt ärende som jag inte vill fråga i ert publika kundforum, skulle behöva komma i kontakt med kundtjänst. Hur når jag dem och vad har de för öppettider?

Kommentarer

  • Alla kontaktuppgifter till kundtjänst hittar man här.

    Öppettider kundtjänst
    Måndag-Torsdag 8.00-18.00
    Fredag 8.00-16.00
    Aftnar och helgdagar stängt, dag före helgdag samt vecka 26-31 är öppettiderna 8.00-16.00

    Caroline Marknadschef
  • Jag beställde just 2 artiklar från er.
    Jag vill ha dem till adressen i stugan: Lövåsvägen 3, 84599 Ljungdalen! Hur jag än försöker vill det bara skickas till hemadressen. Där finns ingen sen ca 2 mån tillbaka.
    OM jag inte kan få den hit till Ljungdalen, måste jag avbeställa ordern.
    Vänligen
    Kersti Leufvén
    ,Lövåsväg 3
    84599 Ljungdalen
    Hemmaadress, Vinkelgat 6B, 84331 Bräcke

  • Hej
    Om du vill ha varorna levererade till en annan adress än din folkbokföringsadress måste du välja betalsätt kort, faktura fungerar inte.
    Mvh
    Marianne

    Marianne Kommunikatör
  • Hej!
    Mitt kort fungerar inte i min dator. Däremot kan jag ta ut kontanter!
    Alltså måste jag avbeställa min order!
    Vänligen
    Kersti Leufvén
  • Hej
    Du kan också välja alternativet postförskott om du vill ha din order levererad till annan adress än din folkbokföringsadress, men faktura går tyvärr inte.
    Jag makulerar den order som finns på dig för leverans till din hemadress, så får du gå in och göra en ny beställning om du har möjlighet att välja ett annat betalsätt.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör