Hur gör jag retur utan retursedel?

Hej
Fick paket idag men en sak var fel storlek enligt dotter ( ni har skickat rätt men hon har fattat mått fel som ni uppger på sida) så jag vill retunera detta , står att man skall fylla i retur sedel som skulle finnas i paket dock så var det inget retur sedel med i paket
Vänligen maila mig en så vi  kan göra ett byte

Kommentarer

  • Hej
    I köpvillkoren på webben finns en länk till en returblakett att skriva ut. Men det går också bra att skriva på ett vanligt papper. Skriv vad du returnerar och vad du vill att vi gör för dig, glöm inte uppge ditt namn och adress.

    Mhh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör