Hur gör jag ett byte?

Hej!
Jag undrar hur jag gör ett byte hos er?

Kommentarer

  • Hej,
    För att byta till annan vara fyller man i retursedeln som finns i paketet och skickar tillbaka paketet tillsammans med sedel till oss. Har man förlorat retursedeln kan man kontakta oss via kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se för att få en ny. Vid byte till annan vara debiteras ny fraktavgift.

    Man kan alltid byta varor man köpt via webben i någon av våra butiker och tvärtom.

    Man har alltid 30 dagars ångerrätt från det att man mottagit paketet. Det betyder att man inom tidsramen kan välja att byta varan till en annan vara eller få pengarna tillbaka. Se även fullständiga köpvillkor.
    Caroline Marknadschef
  • Vart skriver jag vad jag vill byta till på retursedeln? Eller måste jag göra en ny beställning?
  • Hej,
    På retur och reklamationssedeln fyller du i under Returnota vilket art.nr det gäller, antal och returkod. För att byta till annan vara fyller du i Åtgärdskod B och skriver vad du önskar byta till under Övriga synpunkter.

    Känns det oklart kan du självklart kontakta kundtjänst så hjälper dom dig direkt! Du når dom på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se
    /Caroline

    Caroline Marknadschef