Hur fungerar det med era vikt och ytmått produkter?

Hur fungerar det med era vikt och ytmått produkter? T.ex det som säljs i kilo (kg), kvadratfot (kvft), kvadratmeter (m2).

Kommentarer

  • Hej,
    Vid försäljning av artiklar i vikt och ytmått kan dessa sällan levereras exakt i den beställda kvantiteten. Vi väljer alltid så nära beställd kvantitet som möjligt. Ev. avvikelser specificeras sedan på fakturan. När man betalar med kort dras kostnaden för vikt och ytmått varor separerat från övriga varor.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se
    Caroline Marknadschef