Hur fungerar det med återbetalning?

Hej,
Jag har returnerat en vara till er. Hur fungerar det med återbetalning?

Kommentarer

  • Vid utnyttjande av ångerrätten och betalning med kort eller direkt banköverföring sker återbetalning via Klarnas inom några bankdagar. Vid betalning mot faktura så makuleras den hos Klarna. Ett meddelande kommer från Klarna när uppdatering av fakturan är gjord. Glöm ej anmäla retur i din Klarna app.
    Caroline Marknadschef